dinsdag 30 oktober 2007

Ongenode gast(en)?

Ik vraag me af wat zich hierlangs toegang verschaft tot het kippenhok. Ik heb zo m'n vermoedens. Zeer binnenkort maar eens maatregelen treffen. Ik neem maar aan dat het geen leuke dames zijn die in mijn kippenhok willen overnachten of uit zijn op kippenvoer!



12:00 Update hond: Axel ligt nu aan het infuus bij de dierenarts! :(
Leek het gister al weer beter te gaan, vannacht ging het helemaal mis. Nu begon ze ook nog te spugen. Ik heb maar bij het arme beestje op de bank geslapen en heel wat afgedweild. Hopelijk knapt ze snel op...

5 opvarenden:

Anoniem zei

als het leuke dames zijn (een mogelijkheid die je nooit moet uitsluiten) dan zijn het wel hele dĂșnne leuke dames.

Anne-Marie zei

Ik denk aan d'r, sterkte.

V@nM@n zei

je hebt het gaas toch wel een 50 cm diep ingegraven....

Gonda zei

Arm beessie... Is ze al wat opgeknapt ondertussen? Geef haar maar een knuffel van me.

Gerhard zei

@Jowi: Of het was een dame die al stiekem een beginnetje had gemaakt!

@Anne-Marie: Het gaat al heel goed! Zie mijn stukje van woensdag.

@V@nM@n: Nee! Dat heb ik dus niet gedaan en dat had wel gemoeten. Dat wordt een mooi klusje voor de volgende keer.

@Goentah: Zie bij Anne-Marie. (Ik heb weer eens op dinsdag alvast voor woensdag geplaatst. Morgen geen tijd. Even zien of je me betrapt...