donderdag 11 oktober 2007

Opdracht

Nu ik twee jaar aan TaiChi doe, lijkt het alsof mijn interne energiehuishouding veel beter op orde is. Daarom ben ik 's morgens bij het opstaan veel fitter en soepeler. Ik keek vanmorgen met mijn kopje senseokoffie in de hand door het keukenraam naar buiten en zag daar de Friese paarden door de grondmist draven. Ik genoot van het moment en het uitgeruste gevoel in mijn lijf en wilde dat ik van de paarden een mooie foto had kunnen maken.

Geschreven in opdracht van Jowi. Ik vond hem zelf wel geslaagd. Maar wat ik niet schreef is dat ik ook aan mijn vader dacht die vandaag 75 zou zijn geworden.

10 opvarenden:

Anne-Marie zei

De foto's die bij je gevoel horen staan op Margje's weblog.

bl@nkie zei

Genieten van het moment! Dat is mijn levensmotto... Mooi

Anoniem zei

Mooi. In deze stilte ervaar je het leven en de herinnering eraan.

Anoniem zei

'Hij is. Hij is niet. Hij is niet meer. Hij is méér dan ooit voorheen'

Gerhard zei

@Anne-Marie: Ha, je genoot van hetzelfde! Maar die van jou zijn koeien! ;-)

@Bl@nkie: Vind ik ook!

@Marius en Cursief Huigje: Dat zeggen jullie mooi, ik weet er verder niets aan toe te voegen.

V@nM@n zei

Ik had het even niet in de gaten, maar hoe ouder je wordt hoe sneller je vast roest.

Anoniem zei

wat een prachtig stukje, dit !!!

Anoniem zei

echt mooi! hoera! en dank je wel.

Gonda zei

Ik zie de paarden voor me, omgeven door de mistflarden.
Tai Chi is lekker! Ik krijg er ook een soort rustgevoel van. Een relaxed gevoel.
Geniet van je vakantie!

Gerhard zei

@V@nM@n: Had ik ook last van. Maar verbazingwekkend hoe snel dat weeer goed kan komen.

@Inge: Dank!

@Jowi: Deze was heel leuk, ben benieuwd naar de volgende!

@Goentah: Moet je ook zeker mee doorgaan. En we hebben genoten!