vrijdag 12 oktober 2007

Time-out


Ik blog even een weekje niet. Tot gauw!

10 opvarenden:

Anne-Marie zei

goeie reis

Anoniem zei

Okay Gerhard, goede dagen tot de terugkeer. Een TaiChi-teken?

Anoniem zei

die mensen hierboven schijnen méér te weten...
dus ik zeg, reis of geen reis, tot over een week ! ; )

Gerhard zei

Allemaal dank!
@Marius: Nee, dit is een teken bij sommige sporten voor coaches om aan de scheidsrechter aan te geven dat men een time-out wil. Bijvoorbeeld bij volleybal.

V@nM@n zei

Gewoon even pauze moet kunnen, toch...

Anoniem zei

even rust..

Anoniem zei

just relax!

Anoniem zei

Geniet! Ik zal ondertussen je achtertuin bewaken. ;)

Gerhard zei

@Wenz: Kwam je Buurman T. nog tegen? Versta jij wel Fries? ;-))

Anoniem zei

Buurman T zag me aan voor een kip, zo ben ik ongezien aanwezig geweest. ;) Ik kakel vrolijk erop los, geen woord Fries nodig voor een goed gesprek van kip tot kip. :P

Ps. Het was wel koud hoor, buiten. Brrr.