zaterdag 20 oktober 2007

Weer terug...

'Helaas', wou ik aan de titel toevoegen, maar thuis het anders en toch ook fijn. We hebben een heerlijke week met fantastisch stil herfstweer gehad (behalve dan op woensdag). Later meer en ik zal ook een boel sfeerfoto's plaatsen van onze mooie tocht door een schijnbaar verlaten wereld.

Deze foto is genomen op dinsdagochtend 16 oktober in het Kanaal Steenwijk-Ossenzijl.

14 opvarenden:

Anoniem zei

'k Zie jullie al zitten...
's avonds, na een heerlijke dag,
in de kajuit met een bb-tje.
'Met 't oog op morgen'
zachtjes op de achtergrond,
en de olielamp die zachtjes snort.
Je kijkt elkaar aan, zegt niets
maar weet van elkaar dat 't goed is.

Anoniem zei

nou voor deze foto alleen al zou ik willen gaan... ziet er geweldig uit ! ben benieuwd naar de rest !

welkom thuis & trug.

Anoniem zei

Wat een schitterende foto.

bl@nkie zei

Wat een heerlijke foto. En wat een rust straalt hij uit. Als ik er naar kijk hoor ik het zachte klotsen van het water, het ritselen van het riet, wat een zen moment.. ;-)

Anne-Marie zei

Hield 't luik op woensdag?
Beetje uitgerust?

Anoniem zei

Gelukkig, de time-out heeft deugd gedaan. Welkom terug. Die foto onderstreept je laatste zin. In het water lijkt de zon dichterbij.

V@nM@n zei

Als de foto het begin was staat ons nog heel wat moois te wachten.

Gerhard zei

@Anders: Mooi beschreven sfeer!

@Inge en @Esther: Dank je!

@Bl@nkie: Sfeer is alles!

@Anne-Marie: Het luik hield zich goed.

@Marius: Een 'waterig' zonnetje!

@V@nM@n: hopelijk valt het niet tegen. 't Zijn merendeels maar gewone foto's hoor.

Anoniem zei

Owww, jaloers op de schijnbaar verlaten wereld op je foto. Zucht. Had ik toch beter in de bagage kunnen kruipen dan in het kippenhok. ;)

Gerhard zei

@Wenz: Een verstekeling! Dat was grappig geweest!

Anoniem zei

Grappig voor jullie, pijnlijk voor mij: al eens uren in een tas opgepropt gezeten?! ;)

Gerhard zei

Nee, lijkt me niks! Maar overnachten in een kippenhok ook niet!

Anoniem zei

Daar moet je pas over oordelen als je het geprobeerd hebt. :P (Al las ik dat de verlichting aanbrengen al tot een opgerolde Gerhard in een kippenhok leidde... :))

Gerhard zei

Haha, dat lag best lekker tussen al die houtkrullen!