donderdag 15 november 2007

Brrr

Dat je dan 's ochtends net onder de douche staat en op zoek moet naar de shampoo, omdat je niks hebt met versies voor blond of lang haar, en dan nat en naakt in de nog koude badkamer door kastjes moet rommelen op zoek naar de normale, of die tegen roos, en uiteindelijk, na die gevonden te hebben, blij bent dat je weer onder de douche kan stappen, waar het water als een warme deken om je heen valt.

En je intussen met je gedachten bij Marius bent en je je afvraagt hoe het met hem is en wat je over hem zou willen schrijven. Maar dat je het toch niet beter kan dan Inge, die het allemaal al zo mooi zei. En daarom alleen maar hoopt dat het goed met hem zal gaan.

6 opvarenden:

Anoniem zei

Tja...
da 's weer de rauwe realiteit.
Ik hoop dat 't weer goed komt met 'm.
Kan dat, na een beroerte ?

Anoniem zei

ik snap wat je bedoelt... met die gedachten... ben er ook nog zo raar van. dank voor je compliment, alhoewel het niet zozeer mijn insteek was een 'mooi' stukje te schrijven over... het was meer dat ik het gewoon even kwijt moest. die gedachten. en ik heb de maan gezien, gisteren, heel eventjes en een heel dun maantje...

voor jou ook sterkte !

@anders : ja, dat kàn op zich wel...

Anoniem zei

Wat een naar bericht. Ik las weleens iets van hem via jou. Ik hoop dat het voor hem een goede afloop heeft, en jij ook sterkte.

Anoniem zei

Wat? wat schrijf je????!!

Dat is afgrijselijk

*snelt weg om te gaan lezen*

Anoniem zei

Gerhard, bedankt voor de verwijzing naar Inge.
We zijn allen in gedachten bij Marius, laat ons hopen dat het stap voor stap de goeie kant uitgaat ! Mijn vader had ooit herseninfarcten en dat is een héél lange weg geweest om toch enigszins weer wat de man te worden die we kenden van vroeger, maar mentaal ging hij nog altijd vooruit tot hij plots van iets anders stierf (was fysiek wel heel krachteloos). In die zin wil ik erin geloven dat Marius zou beter worden omdat hij al in het ziekenhuis was toen zich dit voordeed.Maar we weten het dus niet hé. Blijven hopen , geloven,vertrouwen...

Gonda zei

Net als Gobboe schrok ik me ook wezenloos. Jezusmina zeg, het raakt me echt. Ik hoop dat hij sterk genoeg is om er bovenop te krabbelen en dat de schade minimaal is.