zaterdag 3 november 2007

The Kransky Sisters

Nou vooruit. Op de verjaardag van mijn blog trakteer ik ook eens op muziek.
Hieperdehiephoera! Elk nummer wordt weergaloos ingeleid door de zusters!

Ze zijn momenteel in Nederland op tournee.

Sound of Silence


Sweet dreams


Abracadabra

"when the hanky
turns into a dove...
it can't fly
because it's covered in boogies"

6 opvarenden:

Anoniem zei

slechts felicitaties kan ik je geven... safari voor pc wil weer eens niet joetjoeben GRMBL ik zal later vandaag nog eens in IE kijken...

Anoniem zei

Nog nóóit van heurt...
verrassend !

Anoniem zei

idd verrassend, humor en ze kunnen nog vet goed zingen ook !

Anoniem zei

Van harte gefeliciteerd!

Anoniem zei

Haha Gerhard, goeie keuze. Leuk, the sound of silence met een zingende zaag.
Eén van de sisters is the spitting image van een buurvrouw van mijn zus.
Ooit noemde iemand ons de 10 billekes (5 zusjes). Wijlen ons vader droomde van zo'n muziekgroepje, de één piano, de ander cello en ik dacht aan viool. Maar... de piano lukte voor zo'n 3 van ons, de cello bleek een fiasco en die zus wou eigenlijk piano en dat is er dan nooit van gekomen en dan mocht ik na dat fiasco van de cello, de viool vergeten en moest ik maar piano doen.
Nu krijg ik weer zin om dat te herbeginnen. Wat die sisters allemaal weer oproepen...
En altijd maar TTK Tijd Te Kort, dus nee, nog geen weblog.
Proficiat met de verjaardag van het jouwe !

Anoniem zei

Ik zag ze een uurtje geleden in onze Schouwburg, ge-wel-dig! Mijn ribben doen pijn van het lachen, jammer dat er (nog?) geen dvd van ze is!