vrijdag 2 november 2007

Alien

Is dit een buitenaards wezen, of een blaadje dat het niet eens is met de gang van zaken in de herfst? U mag het zeggen.

De uitwerking van de opgave van vorige week staat hier. Helaas geen inzendingen dus ook geen prijzen!

9 opvarenden:

Anoniem zei

Voorbode van een venijnige herfst? ;-)

Anoniem zei

Jaja, willen of niet, 't is weer 'blaadjes-ruim-tijd' ! Paar uren te spenderen in de tuin.
Die opgave van vorige week... ik krijg al de kriebels als ik nog maar begin te lezen, niks voor mij dus ;-) zelfs niet voor een prijs ;-) !

Anoniem zei

Het lijkt mij een Aziaat
(fagus Japonica? ;-))

Anoniem zei

geen inzendingen ? hahaha en ik dacht nog wel dat ik de enige zou zijn die er geen schik van had en schaamde me bij voorbaat stiekem al een beetje ; )

dat blaadje is trouwens gewoon speciaal. zo noemt Peuter zulke blaadjes tenminste =)

Anoniem zei

Gewoon speciaal! helemaal mee eens.

Anoniem zei

dat is echt een goeie vondst!

Anoniem zei

Het is een alien. ET om precies te zijn.

bl@nkie zei

Haha apart zeg... Je moet er maar oog voor hebben en het zien! Jij wel dus! ;-)

Anoniem zei

gewoon verkopen op e-bay!!:))