maandag 12 november 2007

Stumbleupon

'Vroeger', toen je alleen maar stand-alone PC's had en er nog sprake was van saaie IBM-klonen en dat soort zaken, zat ik wel eens achter de XT te bedenken dat er toch meer met een PC te doen zou moeten zijn. Ik miste iets, maar ik wist niet wat.

Toen het internet, of eigenlijk het World Wide Web, opkwam wist ik het, dat was wat ik altijd had gemist. In plaats van wat 'eenzaam' met je PC om te prutsen en het inbellen op een enkel BBS, ging ineens de wereld voor me open. Maar, behalve het bezoeken van wat standaard pagina's en de bloggers natuurlijk, beleef ik er over het algemeen niet meer zoveel. Het nieuwe is er af en, ik geef het maar toe, eigenlijk ben ik te lui -of misschien doe ik liever iets anders- om dat internet af te surfen naar leuke dingen. Ik ga er niet actief naar op zoek, eigenlijk ben ik meer een 'zapper'.

Werd ik laatst door Wenz op 'Stumbleupon' gewezen. Als je dat installeert en een beetje leuk instelt komt er ineens al stumblend de wereld aan vreselijk interessante of leuke sites voorbij. Ik moet me inhouden ze niet allemaal aan mijn favorieten toe te voegen. Hier kan ik me af en toe wel een uurtje mee vermaken, en ik heb inmiddels ook al weer een en ander bijgeleerd! Leuk, echt de moeite waard voor wie nieuwsgierig is! Binnenkort plaats ik een selectie van wat ik heb bewaard om nog eens te bezoeken.

5 opvarenden:

Anoniem zei

dan wacht ik dat maar even af, want hier helaas tijdgebrek momenteel.. leuk dat je bij me langs kwam en ik zeg mooie boten hier ( :

Anoniem zei

toen ik zwanger was, deed ik bijna niets anders dan internetten. ik mocht ook niets doen, hoor, maar ik had ook alleen boeken kunnen lezen natuurlijk ; ) anyway, JA er valt nog zoveel meer te beleven op het www, maar ik maak er de tijd niet meer voor. ik laat het dan ook gaarne aan U over een voorselectie te maken ; )

I'll be back !

Anoniem zei

Oei, klinkt heerlijk maar ook heel gevaarlijk in het kader van tijd en hoe die te verdoen. Ik ga gauw kijken.

bl@nkie zei

Ga eens ff kijken wat het is... Thanks!

Anoniem zei

Woei! Stumble-upon is heerlijk! :D

Leuk dat het ook bij jou pagina's oplevert die je absoluut de moeite waard vindt. :)