donderdag 22 november 2007

Uitje

Gister hadden we een zgn. company-meeting. Ik zal er maar niet al te inhoudelijk op ingaan, maar het hield een busreis en daarna een lange brakke zit van tweeënhalf uur in. Maar dan wel onder andere met Chazia M. , Peter H. en Viggo W.. Er waren dus zéker leuke momenten. Tot slot een prima buffet en als klap op de vuurpijl vijf kwartier Bløf! Het eindigde dus allemaal weer prima. Moe maar voldaan keerden we huiswaarts. En vanochtend toch weer op tijd achter 't bureau.

5 opvarenden:

John zei

Geweldig, een optreden van Bløf..
En het hoort natuurlijk ook zo. Savonds een vent, sochtends een vent.. ALhoewel ik het soms best pittig vind..

Anoniem zei

klinkt zwaar ok voor een company-meeting, iets wat neem ik aan niet hetzelfde is als een bedrijfsuitje ? ; )

Anoniem zei

Ook nog lekker gedanst, Gerard? Lijkt mij wel een geinig uitje, met Blof aan het eind (hoe krijg je dat streepje door die o, eigenlijk?)

Anoniem zei

Ønwijs genøten zeker ?
øf niet søms ?

ps. wie is Chazia M ?

Gerhard zei

@Redstar: Dat was ook wel pittig, helemaal aan het eind van de dag. En ik ben snipverkouden geworden, ook nog.

@Inge: Ja, eigenlijk foute titel. Maar ach, we waren wel gezellig onderweg.

@Ilse: Heerlijk gedanst! Ik moet je bekennen dat ik van hun site even een o-met-streepje heb gecopy-paste!

@Andersøm: Jôh! Ik zal een foto bijplaatsen. Ik heb niet zoveel zin in het 'Ellen-effect' ;-)