maandag 24 december 2007

Afgelopen weekend

We hebben van vrijdag tot en met zondag heel erg genoten in Keulen. En ondanks dat we er zaterdag en zondag urenlang rondgelopen hebben, bleef ik zo fit als een hoentje. We konden er bijna geen genoeg van krijgen.
Maria ging zondag naar de mis in de Dom, terwijl Hella en ik hem beklommen. Dat was nog een heel eind omhoog. Daarna gingen we nog wat rondkijken en hebben heerlijke taart bij de koffie gehad.
Om zes uur waren we weer thuis. Heerlijk was het, gaan we eens vaker doen.

10 opvarenden:

Sjoerd zei

Sommige dingen zijn uniek, die moet je niet vaker doen...

Anne-Marie zei

Ik heb de dom alleen nog gezien vanaf het water, op een chemicaliëtanker. Maar niet minder indrukwekkend. Geen last gehad van ijzel onderweg?

Anoniem zei

ow super ! goed begin vd kerstvakantie !

Anoniem zei

En een flinke kerstmarkt zeker? Imposante dom en fraaie stad, en in taartjes zijn de Duitsers niet te verslaan!

Gonda zei

Dit soort tripjes putten je niet uit, maar laden je op!
Fijne en gezellige Kerstdagen voor jou en je gezin, Gerhard.

Zeekraai zei

Grüßgott !
;-)
fijne dagen...

John zei

Misschien toch ook eens gaan doen.. ben nog nooit in die toren geweest.

Anoniem zei

Weekendjes weg zijn altijd heerlijk, is mijn ervaring. De stad of waar je ook naar toe gaat moet de moeite waard zijn, maar 'het samenzijn' is nog het meest belangrijk. Het samen genieten, daar gaat het om, heb ik gemerkt. En: het nagenieten. Is goed gelukt, lees ik wel.
Groetjes, Gerhard, tot 'blogs'.

Anoniem zei

Goed genoten, dat is alles wat een mens zich maar kan wensen... en zo'n mooi meisje ! Jij blijft een hele trotse man denk ik én terecht ! ;-)Nog véél zo'n momenten toegewenst voor 2008 !
Van harte.

Gerhard zei

@Me!: Of op een andere markt...

@Anne-Marie: Nergens last van gehad, het was ook niet druk op de weg.

@Inge: Heerlijk!

@aargh: Heb ik niet eens verteld van de taarten in het chocolademuseum....

@Goentah: Dank je!

@Anders: Jij ook!

@Redstar: 't Is verder een lelijk ding, vind ik.

@Ilse: Ja, tot blogs! ;-)

@Lut: Dank, en jij ook veel goeds gewenst voor het volgende jaar!