zondag 16 december 2007

Uh-oh!

stumbled upon today

8 opvarenden:

Anne-Marie zei

Ik keek even naar je moederschip, de Tagelus (2), als je heel hard rent kun je wel zorgen dat je de meneer met de messen kwijtraakt.
Mag ik voorstellen ergens in de machinekamer?

Sjoerd zei

Dream on... haha. De dame was gewoon gastvrij.

John zei

hahahaha, wat eten ze vanavond :-)

Anoniem zei

Niets aan de hand: de echtgenoot die zojuist binnenkwam, lijkt me een redelijk mens waar goed mee te praten valt.

Gerhard zei

@Anne-Marie: Misschien in een reddingboot?

@Me!: Vast, ondanks alles ben ik toch een beetje jaloers op de vent in het bed ;-)

@Redstar: Sushi?

@Joop: Denk ik ook!

@@: Ik vond deze niet alleen leuk vanwege de 'grap', maar ook omdat het plaatje zoveel vertelt over het nabije verleden en toekomst. Je denk er direct een heel verhaal bij. Een sterk beeld dus.

Anoniem zei

Uh - KIIEEJAIJ, denk ik hierbij
(mijn zoons deden aan karate en later iets met die stokken enzo en moesten dat gekiejaj er altijd bij roepen).

Anoniem zei

erg pijnlijk...sommige dingen kun je maar beter niet doen :)

Anoniem zei

das de dokter hoor. die doet nog huisbezoekjes in china (of zie ik 't weer verkeerd ?). en die messen zijn van de dame. want die gaat bill nog omleggen. of zo... ; )