woensdag 9 januari 2008

De verbouwing (2)

Nog even geen foto's, die plaats ik volgende week als het helemaal klaar is. Deze week waren de timmermannen voor het laatst bij ons aan het werk. Het dakraam zit er in, de laatste dingetjes worden vandaag afgerond. Volgende week komt de stucadoor en daarna kunnen we weer wat lampen ophangen. En ik denk dat we hier en daar moeten sauzen, dan is alles weer fris en netjes in de hal. Misschien moeten we ook wat meer kleur aanbrengen, anders wordt het wel een erg wit geheel denk ik. Dat kan ook heel mooi zijn, we moeten maar even zien hoe het uitpakt.

7 opvarenden:

Gonda zei

Doe als ik, en maak het fuchsia-roze :-) Niet alles natuurlijk, maar gedoseerd. En dat in combinatie met licht turquoise (schrijf je dat zo?) Lekker fris!

BTW, je feed geeft een ander bericht dan je log. Iets over moeite doen om te bedenken en te lezen... (??) Nah, lezen kost me hier nooit moeite ;)

Zeekraai zei

Héél licht beige ?

ps. Ik vond ? ook wel leuk ツ...

Anoniem zei

Die koeken hieronder, wauw, ik krijg onmiddelijk lekkere trek... Enne, zet 'm op in huis, het zijn de laatste lootjes. Straks wordt het 3-dubbel-dik genieten. CU Gerhard!

Sjoerd zei

Je bent straks voor de voorjaarschoonmaak al klaar...

Gerhard zei

@Goentah: Zoiets had ik ook in gedachten, maar Maria is nog niet overtuigd. Dat andere berichtje was een (niet geslaagd) experimentje. Gaat de RSS feed er meteen mee aan de haal, dan krijg je dat!

@Anders: Zou kunnen, maar ik voel meer voor alles wat niet naar bruin hint...

@Ilse: Heb ik nog niet eens verteld van ons nieuwe bed!! Over genieten gesproken.

@Me!: Bestaat die nog? ;-)

Anoniem zei

wit met een werkje, wit met een werkje (dit zing ik dus hè ; ) zoals mooie zwarte bloemenachtige dingen. een paar grote. niet teveel...

Anoniem zei

Sauzen ?!
Is dat dan behangen, plakken of schilderen Gerhard ?
Mijn zussen zaten zonder verwarming sedert april 2007, ondertussen is in 6 maanden tijd oneindig veel vernieuwd, maar dit jaar moet dus ook het 'sauzen' nog gebeuren denk ik (er is wel al geplakt door de plakker). Ik hoop dat zij alles zo licht mogelijk houdt, dat geeft rust en schept ruimte.
Succes met jullie "gesaus" ;-)