maandag 21 januari 2008

Opmerkelijk

Net ben ik via Google gevonden door: "mooie vrouwen zijn die even als intiligent als dat ze mooi zijn". Haha, wat een malle vraag. En ook nog fout geschreven...

Gister zocht ik bij een redelijk random lijstje van nummers die in mijn hoofd zitten op Youtube de bijbehorende uitvoeringen. Er zitten nummers bij waarvan ik dacht dat die in de vergetelheid waren geraakt, omdat je ze nooit hoort en niemand in mijn omgeving, voor zover ik weet, ze kent of er ooit met mij over praat. Ik ging op zoek en was stomverbaasd over de ontdekking dat de nummers zeker níet vergeten zijn. Sterker nog, ze worden nog steeds nagespeeld, uitgevoerd of gecovered, hoe je het maar wilt noemen. Uitgevoerd heeft mijn voorkeur. Ze leven nog, en dat vond ik eigenlijk de leukste ontdekking die voortkwam uit het samenstellen van het lijstje.

7 opvarenden:

Anoniem zei

zo ontdekte ik bij anders dat één van m'n favo liedjes (van sarah mclachlan, ook een goeie zangeres !) eigenlijk van tom waits was !

Anoniem zei

een zeer leuk lijstje heb je hier onder staan, maar die vrouwen..dat is dan wel weer vaag :)

Anne-Marie zei

Ach, ik werd laatst gevonden met het zoekwoord "naaien". Ik ben benieuwd of het ook de bedoeling was dat ze mijn blogje over gordijnen vonden.

John zei

Soms kunnen de zoekvragen echt vreemd zijn waardoor men op je site komt..

Zeekraai zei

Há, zo werd ik gisteren gevonden op zelfbevrediging washandje !
Staat idd verdeeld over twee verschillende posts ( schaamrooden kaasschaaf ) op m'n blog...

Sjoerd zei

Ik ben eens maanden achtervolgt door naakte vrouwen....

Gerhard zei

@Inge: Ja, er zijn van veel nummers ook veel versies. Soms jammer, soms niet.

@GobboE: Tja, wat doe je er aan!

@Anne-Marie: Wie zal het zeggen... ;-)

@Redstar: Idd, heel vreemd, en soms ook leuk!

@Anders: Haha, nee, die woorden komen in mijn blog (nog) niet voor!

@Me!: Ja, dat weet ik nog, heb ik toen ook eens iets over geschreven!