zondag 3 februari 2008

Zo. Klaar, wat mij betreft.

Nog even een schilderijtje van Maria hier en daar, misschien nog een enkel klein likje verf (op de kozijnen). Maar ik vind het zo eerst wel af. Al dat mooie wit bestond voorheen uit akelige bruine schrootjes, zonder dakraam. Er was geen eer aan te behalen. Nu ziet het er een stuk mooier en frisser uit. Kan ik nu de Flits gaan schuren en de grote boot doen. Ja, je blijft bezig zo, haha. Eerst even bijkomen hoor.

9 opvarenden:

Anoniem zei

Er zit ook iemand te wachten op een fijn hondenhok... :-)

Gerhard zei

Hihi, ja. Hij zit ervoor, maar de butler liet op zich wachten!

Sjoerd zei

Zeg het maar eerlijk, je wou hem gewoon niet binnenlaten...

Gerhard zei

Nee hoor, het beestje is tien. Die laat ik heus niet verkleumen.

Anne-Marie zei

wow, ziet er goed uit, nu die fluiter met zuidwesterstorm zeker nog....

Anoniem zei

ik heb in huis ook twee plaatsen waar de storm fluit, prachtig vind ik dat, één zelfs van de balkondeur op mijn slaapkamer, man wat geniet ik daarvan.

Anoniem zei

A job well done !
;-)

Anoniem zei

wat mij betreft ook. klaar. top !

Gerhard zei

@Anne-Marie: Anti fluiter maatregelen zullen niet lang op zich laten wachten. Want het brengt ook een hoop kou mee. Afgelopen weekend hielp m'n oude werktrui ook al heel goed.

@?: Ik geniet er niet zo van...

@Anderom: Thank you! Come and see next time you're in Snits...

@Inge: Zo is't. Tijd voor andere d'inge!