woensdag 17 januari 2007

Verder maar weer

Zo, beste mensen. Mijn goede pet staat weer op, mede dankzij de hartverwarmende reacties. Hier en in de trein (van mijn dagelijkse reisgenoten). En de papieren zijn de deur uit, ik houd jullie op de hoogte. Voorlopig houd ik er weer over op, anders begin ik op Lenny Bruce in zijn nadagen te lijken. Die kon hem aangedaan onrecht niet loslaten, het werd op het laatst erg gênant voor het publiek. En voor hem natuurlijk.

Onlangs schreef ik over de vijf mesjes, ik ben jullie nog een kleine recensie schuldig. In één woord: geweldig! Een echte aanrader.
Ik heb de Power versie gehaald, mét batterij. Het voelt niet eens meer als scheren, je haalt een zacht plaatje over je gezicht en oh wonder: het werkt! Ik had zo goed mijn best gedaan dat ik een halve dag spiegelglad was. Ik ben veel geaaid door mijn dochter daardoor. :) Die vindt dat soort dingen altijd erg interessant, ze heeft wel wat een wetenschappelijke inslag. Een echte nieuwsgierige bèta.

Enige nadeel: na zó glad scheren krijg ik altijd last van ingroeiende haren. Ik zal Gillette eens vragen daar wat op te bedenken.

2 opvarenden:

Enno Nuy zei

Van de vijf staat Power Gilette dus op 1, mét batterij, komt ie op een euro of 7, 8?

Gerhard zei

Nou, de vijf sloeg eigenlijk op het aantal mesjes dat er ín zit. Komt'ie toch op een euro of 12. En dat voor een klein technisch wonder. De mesjes zelf zullen wel weer razend duur zijn.

Net als met printers/inktcartridges.