zondag 14 januari 2007

Woudagemaal

Met dit mooie weer en het vele regenwater van de afgelopen tijd was het een goed moment om eens bij het Woudagemaal in Lemmer te kijken. Dat was onder stoom, en dat gebeurt niet zo vaak. Leuk en indrukwekkend. Het kon vandaag nog nét. Na afloop in Stavoren van warme chocomel met appeltaart genoten. Met slagroom natuurlijk.
Daarnet nog even in ons schiphuis geweest, is onze buitenboordmotor gestolen. Gister, want eergister was ik er ook. Voor de tweede keer in een half jaar een motor kwijt. Ik ben nu dus heel boos. En verdrietig, dat dit allemaal zo moet. Om de boze, wraakzuchtige, gedachten die je dan krijgt. Verdomme. Om me af te reageren meteen maar via het internet aangifte gedaan.

PS: Life on Mars op de NPS (Ned 3, zondagavond). Was ik vergeten te vertellen, ik schreef er al eerder over.

3 opvarenden:

Enno Nuy zei

Dat zijn ongrijpbare klotestreken, niet zomaar kwajongenswerk, maar pure diefstal die je woest maakt. Zo wordt een genoeglijke middag opeens totaal overschaduwd. Hopelijk kan het in materiële zin wat vereffend worden.

Gerhard zei

Grrr, pisnijdig word ik er van. Wel goed verzekerd, maar toch een hoop gezeur en eigen risico. En er is geen braakschade. Vreemd en zorgwekkend.

Anoniem zei

Het is toch ook niet te geloven dat zoiets ookal gestolen wordt. Dat hebben we gelukkig zelf nog niet meegemaakt met de boot.
Dat ze nu niet met de ..... poten van andermans spullen kunnen blijven

BAH!