donderdag 15 maart 2007

Een vrije middag

Gistermiddag heb ik een nieuwe buitenboordmotor 'gekregen'. Kunnen we deze zomer weer toeren. Maar afwachten hoe lang het deze keer duurt.

Mijn dochter wilde met vier klasgenootjes een filmpje maken voor hun geschiedenisproject. Maar er was dus een vader nodig voor de camara, regie en de montage. Ik heb gistermiddag vrij genomen, de eerste dit jaar, dus ik was er wel aan toe. Dat was lastig en ik werd daarom ook steeds gebeld. Ik denk erover ze te straffen door mijn vrije middag niet te boeken. Ik zal ze krijgen! En volgende week neem ik de hele week vrij. Dit weekend einde project!

Maar intussen heb ik veel pret gehad met die meiden. En vooral het afmonteren met mijn dochter samen was lachen. Het is een meid met veel gevoel voor humor. Het filmpje eindigt met bloopers natuurlijk.

4 opvarenden:

Gonda zei

Waar vaders al niet handig voor zijn :-) Bij het volgende project je telefoon uit zetten maar. Ze redden het vast wel een middagje zonder jou. Vrij is vrij!

Anoniem zei

Vrij is vrij, maar de ervaring nodig te zijn is heel wezenlijk. Maar het was gewoon een toffe middag. Ze maken er wat van: website, filmpje erbij met telefonerende dames op de fiets. Veel succes aan Hella en haar vriendinnen.

Gerhard zei

@Goentah: Ik mocht eigenlijk niet vrij, maar heb gedreigd mijn dochter op ze af te sturen... (Dat hielp!)
De telefoon was dus een concessie. Maar het blijkt makkelijker iemand (mij) te bellen dan zélf eerst even na te denken.

@Marius: Ik zal het doorgeven. Vandaag moeten ze alles inleveren, ik ben benieuwd!

Anoniem zei

Gezellig!!!!! Gewoon je telefoon thuis laten. Je kan toch niet altijd werken!