zaterdag 1 december 2007

De zusters

Gister zijn we bij ze (klik) geweest, in Alkmaar. Een beslissing op de valreep, maar wat pakte dat mooi uit. Een geweldige avond, prima plaatsen. Misschien komen ze volgend jaar terug, gaan we weer!

14 opvarenden:

Anoniem zei

test: (van cockie) Kan ik hier nog reageuren zonder in te loggen...

John zei

Oke dan, mooi dat het is bevallen :-)

Anne-Marie zei

Kijk dan kom je cultureel weer een stuk rijker thuis.

Sjoerd zei

Blogger heeft het met reageren wel heel spannend gemaakt.

Gerhard zei

Volgens mij zitten alleen de radio-buttons anders, maar is het 'reageuren' verder hetzelfde gebleven...

Anoniem zei

Nou leuk zusters in Alkmaar. Leuke stad ook. He Gerhard, ik ben zo vrij jouw weblog als doorlink op mijn blog te zetten. Vind je toch wel goed he? enne vergeet DeNuff niet, she needs you so much!

Anoniem zei

op de valreep.... dat zijn meestal de leukste dingen, die je niet echt van te voren plant!!

Gerhard zei

@Ilseencatherine: Ik ben zeer vereerd zelfs! Je (jullie) komt er binnenkort bij mij ook op, ok? Nog even geen tijd voor gehad, ook voor schrijven niet! Ik heb al weer bij je gelezen en zin nog even op reactie. Maar 't is momenteel druk, met Sinterklaas enzo. En hyves ligt dwars...

Anne-Marie zei

Eh Hyves?

Gerhard zei

@AM: Jaaah! Ik werd uitgenodigd vriendjes te worden met iemand. Dus nu zit ik er ook op. Ook vriendjes worden met mij? Ik heb er nu nog maar één...

Anne-Marie zei

Vriendjes zijn is goed, maar dat waren we toch al?

Gerhard zei

@AM: Tuurlijk jôh, blijft ook zo! Hele goeie zelfs. Maar op Hyves bedoelde ik...

Anne-Marie zei

hoe kan ik je daar vinden?

Gerhard zei

Als je op Hyves zit, kun je me vinden via tagelus-apestaartje-gmail.com.